Iz NA(R)VIKe: Plivanje u fjordu na ugodnih 10 stupnjeva

Tjedan dana nagovaram nekoga da ode sa mnom na kupanje, ali izgledalo je kao nemoguća misija. Čak su David i Bernhard, koji kao i svaki dugi Čeh i Austrijanac, sve živo žele probati i iskusiti, bili neumoljivi. Već sam lagano počela odustajati i spremati se sama na ledeno plivanje. No onda sam se sjetila da u plavoj kući postoji dovoljno luda osoba uz mene da to napravi – Ukrajinac Alex (Oleksi).

IMG_1832Srijeda, 23. rujna, temperatura u Narviku 12, a more je ugodnih 10 stupnjeva. Baš je prestala kiša, a ja imam slobodan dan. Alex se vratio s faksa, uzeli smo ručnike, kupaće kostime i krenuli put obale. Bila sam sretna kao malo dijete jer su mi se svi smijali kad su saznali da sam spakirala kupaći kostim, a idem u fjord gdje većina stanovnika ni ljeti ne ulazi u more ili u ovom slučaju Atlantski ocean. Evo vidite da mi ipak treba!

Pozdravili smo se s ukućanima koji su nam tužnih i začuđenih faca poželjeli sreću. Mislila sam, ne može biti gore od plivanja u Sturbi – rijeci u rodnom mi Livnu u koju sam često uskakala kao dijete, naravno ljeti.

IMG_1822Nakon 15-ak minuta hoda i raspravljanja zašto ovo radimo, našli smo prihvatljivo mjesto za kupanje. Dobra stvar je što ima dosta uzbrdica pa ću se nakon plivanja lako zagrijati do kuće. Nije to plaža nalik ijednoj po jadranskoj obali, niti je more bilo kao Sturba. Možda je bilo malo toplije, ali uzmite u obzir da je vani 12 stupnjeva, a ne 35 kako zna biti ljeti u Livnu. Oprezno i lagano smo krenuli u ocean, tu i tamo zakukali dok nam je hladno more dodirivalo stopala, a zatim na brzinu uletjeli. Prvih nekoliko sekundi bilo je užasno hladno, ali dok mlatiš nogama i rukama kao lud, podnošljivo je. Cijele dvije minute izdržali smo plivajući i nakon toga brzinom munje navukli odjeću i krenuli kući.

Zaključak – nezaboravno iskustvo koje planiramo ponoviti u siječnju, jer izazov će biti još veći. Samo se nadam da ćemo do tada uspjeti nagovoriti još koju budalu da uskoči s nama u ocean.

Nadam se da me neće uhvatiti prehlada, jer već vidim poruku od svojih ‘to ti je zato što radiš gluposti po Narviku’ 🙂

Oglasi

One thought on “Iz NA(R)VIKe: Plivanje u fjordu na ugodnih 10 stupnjeva

Komentiraj

