Video s kraja svijeta: Sve čari ledenog i mračnog Narvika

Nakon pustih fotografija i tekstova, odlučila sam vam napokon pokazati kako Narvik izgleda. Snimano je mobitelom, puhalo je kao ludo, tresla sam se od hladnoće, a i dnevna svjetlost me brzo napustila. No sad bar djelomično možete doživjeti atmosferu grada u kojemu ću boraviti bar još sedam mjeseci.

Najopasnija aktivnost u kojoj sam sudjelovala. S Davidom sam se pokušala popeti na Tøttatoppen (1.230m) bez opreme i pod ledom i snijegom. Planinarili smo 10 sati, ali nismo stigli do vrha. Malo nam je falilo, no krenuo je olujni vjetar i snijeg pa smo se odlučili vratiti živi kući. Ali smo se svejedno susreli s padalinama. Vratila sam se s ogromnom modricom na nozi i bez rukavica. Ipak bez lomova i s glavom na vratu.

Ovu subotu provela sam kao pravi turist u Narviku. Prešla sam grad uzduž i poprijeko s mobitelom u ruci. Osjećala sam se kao Kinez u.. ma u bilo kojem gradu koji posjete. Vrijeme me je djelomično poslužilo jer su oblaci na trenutke napustili nebo, ali me zato vjetar u stopu pratio. Sve u svemu, uspjela sam napraviti video od nekoliko minuta uz koji će vam biti lakše povezati sve dosad napisane riječi o ovom mjestu, ali i buduće blogove koje budem objavljivala.

 

Oglasi

2 thoughts on “Video s kraja svijeta: Sve čari ledenog i mračnog Narvika

Komentiraj

