Galerija: Po zaleđenim dokovima Narvika

po_zaleđenim_dokovima (2)Golfska struja je razlog zbog kojega je luka Narvik uvijek prohodna. Između ostaloga to je i jedan od razloga zašto grad uopće postoji na ovoj lokaciji, ili kako bismo po naški rekli i bili potpuno u pravu, u ovoj vukojebini.

Veliki brod u pozadini plovio je lukom nekoliko dana dok su Norvežani vježbali što napraviti u slučaju izlijevanja nafte u more. Eto vidite što vam je narod, a ne kao mi. Čekamo nesreću pa se onda hvalimo kako smo ‘brzo’ sanirali štetu.

po_zaleđenim_dokovima (8)po_zaleđenim_dokovima (4)

To što je -8 °C ne smeta građane u pecanju. Prvo što mi je palo na pamet (nakon onoga da su budale) kad sam ih vidjela okružene ledom i snijegom sa štapovima za pecanje bilo je: ‘Pa oni odmah iz mora vade smrznutu ribu i tako prodaju’. Znam, nije logično ili točno, ali kad mi je dosadno onda razmišljam o svakakvim glupostima.

po_zaleđenim_dokovima (6)po_zaleđenim_dokovima (3)

Provela sam skoro dva sata u šetnji i fotografiranju. Pritom sam se okliznula desetak puta, no vidljiv je napredak jer nijednom nisam pala. Ali nakon svake šetnje gradom osjećaš se kao da si izašao iz teretane. Nedostaje mi lutanje gradom, a da pritom ne strahujem svake sekunde hoću li završiti u gipsu. To mi se baš nekako ne uklapa u planove.

po_zaleđenim_dokovima (9)Istina je da Narvik izgleda puno ljepše i atraktivnije kad je prekriven snijegom. No visina snježnog pokrivača još nije dovoljna za skijanje. Naravno, odnosim se na downhill skijanje jer cross country nikako ne mogu shvatiti ozbiljno.

po_zaleđenim_dokovima (5)U trenutku dok sam snimala ovu fotografiju i gledala komade leda u moru, sjetila sam se obećanja da ćemo Oleksi i ja u siječnju ponoviti plivanje u fjordu. Ne znam hoćemo li preživjeti, ali obraz je obraz pa nijedno neće pogaziti svoju riječ. David nam je preporučio da se ne mučimo toliko jer nam je puno jednostavnije uzeti nož i rezati se po nogama. Navodno će biti isti osjećaj.

Oglasi

2 thoughts on “Galerija: Po zaleđenim dokovima Narvika

Komentiraj

